Customer Supportmedewerker
Wij zijn opzoek naar iemand die ons team op de customer support afdeling komt versterken.
Contact Info
Locatie
Get in Touch
0172-793359 (9:00-17:00)
info@weaf.nl
Duurzame Logistiek
Als customer supportmedewerker bij WEAF ben je de belangrijke spil tussen onze webshop klanten en de externe partijen. Vriendelijke, duidelijke en tijdige communicatie zijn essentieel in deze functie.
WEAF is een duurzaam fulfilment bedrijf dat kleine tot middelgrote webshops ontzorgd door het gehele logistieke proces uit handen te nemen.
Customer supportmedewerker (24-40 uur)
- Je bent het eerste aanspreekpunt van ons bedrijf
- Aannemen van binnenkomende telefoontjes en te woord staan van klanten met vragen, klachten of wijzigingsverzoeken
- Afhandelen en archiveren van binnenkomende e-mails
- Afhandelen en registreren van gemelde klachten
- Beantwoorden van klantvragen, bijvoorbeeld over geplaatste orders, leveringen en mutaties
- Eventueel doorverwijzen van klanten met complexe vragen naar tweedelijns-specialisten
- Registreren van gewijzigde of nieuwe klantgegevens in het systeem
- Verstrekken van informatie over diensten etc.
- Rapporteren van bijzonderheden aan de directie
Herken je jezelf in bovenstaande functie en wil je komen werken in een gezellig, snelgroeiend en collegiaal bedrijf?
Neem contact op voor meer informatie door te bellen naar:
0172-79 33 59 of solliciteer direct via: info@weaf.nl
“Werken als Customer supportmedewerker bij WEAF is uitdagend vanwege de diverse klantbehoeften, het oplossen van complexe vraagstukken en het handhaven van hoge servicekwaliteit”